Právo a manažment v zdravotníctve Ročník 2012 Vydanie 2/2012

späť

Lieky a výživové doplnky – kde je hranica akceptovateľnej marketingovej stratégie?

Hodnotenie:

Diskusia o charaktere a primeranosti marketingových stratégií pri prezentácií jednotlivých produktov spadajúcich do zdravotníckej oblasti nie je záležitosťou ostatných týždňov alebo mesiacov. Už koncom roka 2008 sa s predstavením niektorých nových aspektov úpravy farmaceutického priemyslu zo strany Európskej komisie rozprúdil pomerne živý dialóg na tému kvality poskytovania informácií o liekoch na lekársky predpis.

Autor:

Plné znenie článku je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.

Vážený návštevník, prístup k tomuto článku majú len registrovaní užívatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom. V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa. Ďakujeme.

Súvisiace otázky a odpovede

Diskusia (počet komentárov: 0)

zobraziť diskusiu pridať komentár k článku