Portál určený zdravotníckym pracovníkom, právnikom a zamestnancom štátnych a verejných inštitúcií

Online časopis

Reklama na zdravotnícke zariadenie

Dátum: Rubrika: Poradňa

Aké možnosti reklamy má všeobecný lekár?

Reklama je už bežnou súčasťou našich životov. Jej úlohou je upozorniť na existenciu nového produktu, služby prípadne pripomenúť už zavedený výrobok, a to rôznymi spôsobmi, využívajúc celú škálu komunikačných kanálov (tlač, rozhlas, televízia, v súčasnosti internet). Jej primárnou úlohou by malo byť informovať a propagovať.

V systéme, kedy zdravotnú starostlivosť poskytujú súkromné zariadenia – podnikatelia – fyzické osoby alebo právnické osoby, je využívanie možností reklamy podstatné aj pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti. Zároveň má ale reklama v sektore zdravotníctva rôzne špecifiká a obmedzenia spojené so snahou štátu chrániť zdravie verejnosti, čo sa prejavuje zvlášť v obmedzeniach možnosti reklamy liekov (ale aj v obmedzeniach reklamy tabaku, alkoholu), ktoré stanovuje predovšetkým zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame v znení neskorších predpisov (ďalej „zákon o reklame“).

Pokiaľ ide o propagáciu ambulancie, resp. činnosti všeobecného lekára, nenachádzame v tomt

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.

Seriály