Portál určený zdravotníckym pracovníkom, právnikom a zamestnancom štátnych a verejných inštitúcií

Aktuality

Union a Dôvera neprezradia, koľko dajú na kampane

Kategória: Spravodajstvo

Union zdravotná poisťovňa chce prilákať nových klientov cez prepoisťovaciu kampaň, Dôvera vsadila na priebežné komunikovanie svojich produktov.

BRATISLAVA 30. júla (SITA) - Na prepoisťovaciu kampaň sa po Všeobecnej zdravotnej poisťovni (VšZP) chystá aj Union zdravotná poisťovňa. Aké financie do nej plánuje investovať, však neprezradila. "Konkrétnu výšku nákladov považujeme za informáciu obchodného charakteru, a preto ju nezverejňujeme," uviedla hovorkyňa Unionu Judita Smatanová. Ako pokračovala, kampaň bude financovaná z prevádzkových nákladov zdravotnej poisťovne. Prezentovať ju plánujú na internete a v televízií. "Počas prepoisťovacej kampane cez rôzne výhody a argumenty zdôvodňujeme, prečo sa stať poistencom Union zdravotnej poisťovne," vysvetľuje Smatanová.

Druhá súkromná zdravotná poisťovňa Dôvera sa na klasickú prepoisťovaciu kampaň nechystá. Podľa PR špecialistky Dôvery Moniky Šimunovej služby pre svojich poistencov vyvíjajú a komunikujú priebežne. "Informovať poistencov kampaňou len o tom, že sme tu a nehovoriť, čo konkrétne sme im priniesli, považujeme za neefektívne míňanie peňazí," skonštatovala Šimunová. Ako pokračovala, tento rok majú za sebou jednu mediálnu kampaň na konkrétnu službu, v súčasnosti zvažujú ďalšiu, ktorá bude taktiež propagovať určitý produkt. "Naše mediálne kampane financujeme z vlastných finančných prostriedkov určených na prevádzku. Výšku nákladov nekomunikujeme," uviedla PR špecialistka Dôvery.

Všeobecná zdravotná poisťovňa uplynulý týždeň informovala, že za kampaň k získaniu nových poistencov zaplatí 580 tis. eur. Peniaze pôjdu z prevádzkových nákladov VšZP.
Počas posledného prepoisťovacieho obdobia zväčšila svoj poistný kmeň jedine Union zdravotná poisťovňa, ktorá zaznamenala prírastok klientov o 30 tisíc. Dôvera evidovala úbytok 11 tis. poistencov a VšZP 19 tis. poistencov. Štátna poisťovňa však aj napriek najväčšiemu úbytku, zostala dominantnou so 64,09-percentným podielom na trhu. Dôvera má 27,49 % a Union 8,42 % na trhu.

Možnosť prejsť do inej zdravotnej poisťovne majú poistenci do konca septembra. Ak sa pre zmenu poisťovne rozhodnú, jej klientmi sa stávajú od prvého januára nasledujúceho roka.

© 2013, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.


Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.