Vyhľadávanie v aktualitách
Aktuality
VšZP pripravuje podnet pre nekalý nábor poistencov
Kategória: Spravodajstvo
VšZP má podozrenie z nekalého náboru jej poistencov pre ZP Dôvera. Dôvera argumentuje, že dbá na korektný prístup, prípad chce preveriť.
VšZP má podozrenie z nekalého náboru jej poistencov pre ZP Dôvera. Dôvera argumentuje, že dbá na korektný prístup, prípad chce preveriť.
BRATISLAVA 15. júna (SITA) - Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) pripravuje podnet na Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou pre podozrenie z nekalého náboru poistencov. VšZP zaznamenala v týchto dňoch niekoľko prípadov nekorektného náboru poistencov. Najnovší prípad je z Trnavy.
"Poistenkyňu v mene VšZP telefonicky kontaktovala neznáma osoba, ktorá jej oznámila, že od 1. januára 2013 bude prepoistená do zdravotnej poisťovne Dôvera. Zároveň ju informovala, že jej v decembri bude zaslaný preukaz poistenca zdravotnej poisťovne Dôvera," informovala v piatok agentúru SITA hovorkyňa VšZP Dana Gašparíková. Keďže poistenkyňa nemala záujem o prepoistenie, vyjadrila sa, že si tieto skutočnosti overí vo VšZP. Telefonujúca osoba podľa Gašparíkovej následne zmenila rétoriku s tým, že si len zisťuje záujem o prípadné prepoistenie. "VšZP upozorňuje občanov, aby boli pri podobných situáciách opatrní, pretože v opačnom prípade sa môžu ľahko stať obeťami nekalých praktík rôznych špekulantov," konštatovala Gašparíková.
"V danej chvíli nemáme dostatok informácií, aby sme mohli potvrdiť, či ide o nekalý nábor alebo o nepodložené obvinenie zo strany konkurencie s cieľom očierniť Dôveru. Veríme, že VšZP sprístupní potrebné informácie, aby mohli byť vyvrátené všetky pochybnosti," reagovala hovorkyňa zdravotnej poisťovne Dôvera Monika Šimunová. V predaji zdravotného poistenia podľa nej vždy dbajú na korektný prístup každého reprezentanta vystupujúceho v mene poisťovne. "Pokiaľ dôjde k zdokladovanému pochybeniu v procese predaja, určite budeme zvažovať prijatie nápravných krokov, pretože nám záleží na vnímaní Dôvery nielen v radoch našich poistencov, ale aj u širokej verejnosti," dodala. Pripomenula, že ľudia sa v prípade neistoty respektíve potreby informácií o poistení môžu obrátiť na zákaznícku linku, ktorá funguje sedem dní v týždni.
© 2012, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.
Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov
Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.
Archív článkov
Aktuality

Národná linka na podporu duševného zdravia
redakcia Ministerstvo zdravotníctva SR
Integrácia duchovnej starostlivosti do systému zdravotnej starostlivosti v Slovenskej republiky
redakcia Ministerstvo zdravotníctva SR